Škola smyku (19.11.) - Jihlava
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Škola smyku (19.11.) - Jihlava
EDIT: :drive: kapacita naplněna. Celkem 16 přihlášených aut, teď už jenom náhradníci. Kdo by chtěl jet a nemůže v tomto termínu, napište mi do SZ, ještě by tu byla jedna možnost :diky:
Ahoj,
blíží se nám zimní radovánky a po velmi dobrých zkušenostech z červnového kurzu v Mostě přemýšlím zorganizovat jeho klouzající variantu. Nicméně většina těch hromadných klouzajících kurzů je koncipovaná tak, že v jedné skupině máte 10-15 aut, takže se jednou sklouznete a 10+ minut čekáte, až přijdete na řadu. Kromě toho, že je to otrava, tak se toho člověk reálně naučí mnohem méně. Proto bych chtěl dát dohromady zase intenzivní ježdění:
UPDATE (3.10.):
Náplň:
- vzhledem k počtu skupin budou menší rozdíly pro každou skupinu, ale každý bude mít
- 1 hodinu na kyvné rozhazovací desce následované vyhýbacím manévrem (kluzná plocha)
- 1 hodinu na trénink vyhýbacího manévru a krizového brždění (kluzná plocha)
- 2 hodiny - zatáčka z kopce / do kopce (kluzná plocha) následovaná aquaplanningovou vanou
- 1 hodina - asfalt - vyhýbací manévr
- 1 hodina - asfalt - slalom mezi kužely + jízda zručnosti
- 1 hodina - asfalt - průjezd brankami
- oběd (1 je v ceně, další 120 Kč)
- teoretická příprava v podobě předem zaslaného materiálu (tzn. v Jihlavě se rovnou jezdí)
Parametry:
-v jedné skupině v průměru 5 aut
- celkem 3 skupiny (tzn. registrujte se maximálně 16 aut)
- konání v prostorách nového polygonu v Jihlavě
GPS: Loc: 49°23'32.88"N; 15°32'50.66"E
- termín 19.11.2011 8:00 - 17:00 (sobota)
Počet aut:
- máme celý areál s obsluhou a 3 instruktory, tzn. max. 16 aut
Cena:
-1900 včetně daně, v jednom autě 1 řidič (doporučeno), max. 2 řidiči
-platební instrukce pošlu, platba do 10.11.2011 nejpozději; kdo potřebuje, dostane fakturu
EDIT (9.10.): Areál jsem viděl, je to moderní polygon, ve kterém se dá velice dobře trénovat. Je ve svahu, takže zatáčka opravdu vede z kopce dolu, krásně to klouže. Kyvná deska není brutální (prý ji museli oslabit, favorit po "vychýlení" dával i dvoje hodiny za sebou...) a vyhazuje jen na jednu stranu, ale i tak vyhazuje dost na to, že když budete pomalu točit volantem, uděláte krásné hodiny ::-DD: a z hodin se vodotryskové překážce vyhýbá dost špatně ::-DDD: Co se týká zázemí, je tam hangár, ve kterém se dá v automatu uvařit káva/čokoláda. Fotky areálu jsou níže v diskuzi (strana 4). Celkově: hodně se mi to tam líbí. Akorát tam dost fouká, takže v tom listopadu tam bude dost zima.
Registrujte se ve srazech
Předběžný program a rozřazení aut do skupin (word 2007): FAQ:
1, Vzorek u pneumatik - za normálních okolností by se neměl nadstandardně opotřebit. Samozřejmě když budete řádit na asfaltu, tak se to projeví
2, Víc lidí v autě - standardně není problém. Jen by počet řidičů neměl být větší než 2, doporučený je 1 - nicméně prostoru pro trénování je fakt dost. Jen vás pak ještě obepíšu kolik bude poptáváno obědů Počítejte také s tím, že bude ZIMA a je to polygon, takže tam moc možností co dělat krom toho být v autě není. Tzn. vyhřátá kavárnička s výhledem na trať tam není :unami:
3, Platba - deadline dám do 7.11. všechny účastníky obepíšu. Daňový doklad není problém
4, Délka trvání: v 8 ráno už se začíná jezdit, poslední akce končí v 17 hod.
5, Chci být v jiné skupině než si mě zařadil - v principu není problém, ale je potřeba se s někým vypárovat, aby počet členů byl plus mínus rovnoměrný
6, Instruktoři - nejrozumnější je, že každý bude mít své stanoviště, s auty bude spojen vysílačkou. Zvenku dokáže vidět minimálně stejně co z vnitřku auta a navigovat stejně dobře (osobní zkušenost). Přímo v autě bychom jich potřebovali víc, na každé stanoviště min. 2 aby stihli přesedat. Efekt bude přitom dost podobný, přitom to bude dražší a náročnější. Nicméně myslím, že pokud někdo bude opravdu chtít, tak půjde nějak vymyslet, aby s ním pár minut v autě seděl.
Ahoj,
blíží se nám zimní radovánky a po velmi dobrých zkušenostech z červnového kurzu v Mostě přemýšlím zorganizovat jeho klouzající variantu. Nicméně většina těch hromadných klouzajících kurzů je koncipovaná tak, že v jedné skupině máte 10-15 aut, takže se jednou sklouznete a 10+ minut čekáte, až přijdete na řadu. Kromě toho, že je to otrava, tak se toho člověk reálně naučí mnohem méně. Proto bych chtěl dát dohromady zase intenzivní ježdění:
UPDATE (3.10.):
Náplň:
- vzhledem k počtu skupin budou menší rozdíly pro každou skupinu, ale každý bude mít
- 1 hodinu na kyvné rozhazovací desce následované vyhýbacím manévrem (kluzná plocha)
- 1 hodinu na trénink vyhýbacího manévru a krizového brždění (kluzná plocha)
- 2 hodiny - zatáčka z kopce / do kopce (kluzná plocha) následovaná aquaplanningovou vanou
- 1 hodina - asfalt - vyhýbací manévr
- 1 hodina - asfalt - slalom mezi kužely + jízda zručnosti
- 1 hodina - asfalt - průjezd brankami
- oběd (1 je v ceně, další 120 Kč)
- teoretická příprava v podobě předem zaslaného materiálu (tzn. v Jihlavě se rovnou jezdí)
Parametry:
-v jedné skupině v průměru 5 aut
- celkem 3 skupiny (tzn. registrujte se maximálně 16 aut)
- konání v prostorách nového polygonu v Jihlavě
GPS: Loc: 49°23'32.88"N; 15°32'50.66"E
- termín 19.11.2011 8:00 - 17:00 (sobota)
Počet aut:
- máme celý areál s obsluhou a 3 instruktory, tzn. max. 16 aut
Cena:
-1900 včetně daně, v jednom autě 1 řidič (doporučeno), max. 2 řidiči
-platební instrukce pošlu, platba do 10.11.2011 nejpozději; kdo potřebuje, dostane fakturu
EDIT (9.10.): Areál jsem viděl, je to moderní polygon, ve kterém se dá velice dobře trénovat. Je ve svahu, takže zatáčka opravdu vede z kopce dolu, krásně to klouže. Kyvná deska není brutální (prý ji museli oslabit, favorit po "vychýlení" dával i dvoje hodiny za sebou...) a vyhazuje jen na jednu stranu, ale i tak vyhazuje dost na to, že když budete pomalu točit volantem, uděláte krásné hodiny ::-DD: a z hodin se vodotryskové překážce vyhýbá dost špatně ::-DDD: Co se týká zázemí, je tam hangár, ve kterém se dá v automatu uvařit káva/čokoláda. Fotky areálu jsou níže v diskuzi (strana 4). Celkově: hodně se mi to tam líbí. Akorát tam dost fouká, takže v tom listopadu tam bude dost zima.
Registrujte se ve srazech
Předběžný program a rozřazení aut do skupin (word 2007): FAQ:
1, Vzorek u pneumatik - za normálních okolností by se neměl nadstandardně opotřebit. Samozřejmě když budete řádit na asfaltu, tak se to projeví
2, Víc lidí v autě - standardně není problém. Jen by počet řidičů neměl být větší než 2, doporučený je 1 - nicméně prostoru pro trénování je fakt dost. Jen vás pak ještě obepíšu kolik bude poptáváno obědů Počítejte také s tím, že bude ZIMA a je to polygon, takže tam moc možností co dělat krom toho být v autě není. Tzn. vyhřátá kavárnička s výhledem na trať tam není :unami:
3, Platba - deadline dám do 7.11. všechny účastníky obepíšu. Daňový doklad není problém
4, Délka trvání: v 8 ráno už se začíná jezdit, poslední akce končí v 17 hod.
5, Chci být v jiné skupině než si mě zařadil - v principu není problém, ale je potřeba se s někým vypárovat, aby počet členů byl plus mínus rovnoměrný
6, Instruktoři - nejrozumnější je, že každý bude mít své stanoviště, s auty bude spojen vysílačkou. Zvenku dokáže vidět minimálně stejně co z vnitřku auta a navigovat stejně dobře (osobní zkušenost). Přímo v autě bychom jich potřebovali víc, na každé stanoviště min. 2 aby stihli přesedat. Efekt bude přitom dost podobný, přitom to bude dražší a náročnější. Nicméně myslím, že pokud někdo bude opravdu chtít, tak půjde nějak vymyslet, aby s ním pár minut v autě seděl.
Naposledy upravil(a) catana dne ned říj 09, 2011 12:10 pm, celkem upraveno 11 x.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: Škola smyku (podzim) - custom
Já bych zájem měl, ale nevim, jak mi to vyjde finančně :655:
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mamut
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1905
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Lukáš
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škola smyku (podzim) - custom
Hlavně aby vám to namočili, na sucho to prej neni ono, hlavně když vás při tom natočej :845: offtopic
Já bych moc rád, ale bohužel mi to nevyjde finančně na 100% :666:
Já bych moc rád, ale bohužel mi to nevyjde finančně na 100% :666:
- imagiag
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 384
- Registrován: úte srp 23, 2011 2:30 pm
- Jméno a příjmení: Petr Vlk
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škola smyku (podzim) - custom
ja se teda predbezne hlasim, kdbyby se podarilo dostat cenu na tu bez dane tak bych se nezlobil
chystal jsem se na nejaky ten hromadny a prave me odrazuje to ze tam budu 3/4 straveneho casu cekat misto abych se neco naucil, takze pokud za tu 2x cenu bude 2+ casu za volantem tak je to urcite lepsi varianta.
jediny omezeni pro me je aby to bylo o vikendu
chystal jsem se na nejaky ten hromadny a prave me odrazuje to ze tam budu 3/4 straveneho casu cekat misto abych se neco naucil, takze pokud za tu 2x cenu bude 2+ casu za volantem tak je to urcite lepsi varianta.
jediny omezeni pro me je aby to bylo o vikendu
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: Škola smyku (podzim) - custom
a v jakém termínu to zamýšlíš, aby se to nekrylo s dalšíma akcema :850: jinak bylo by to super, ale prachy jsou přesně jako všici v :6066:
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Re: Škola smyku (podzim) - custom
Most je hrozně daleko ... jinak bych o tom i uvažoval ,ale lepší by byla varianta v jihlavě ... to je přeci jen neutrálnější i co se moravy týče
Subaru forester 2.0 GL MY98
Subaru legacy 2.0i CVT 2010
Subaru legacy 2.0i CVT 2010
Re: Škola smyku (podzim) - custom
Zalezi na miste, ale zejmena na terminu. Pokud to vyjde casove, hlasim zajem
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- vojta
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 410
- Registrován: pon lis 23, 2009 7:50 pm
- Jméno a příjmení: Vojta
- Bydliště: Jablonec
Re: Škola smyku (podzim) - custom
catana: Nepremyslel jsi nahodou nad Vysokym Mytem? Jirka (zaskargt) v Pisku povidal, ze je to tam vyrazne lepsi nez most. Jo a 2 hodiny teorie mi prijde zbytecne moc, nejsou to vyhozeny penize?
Kazdopadne souhlasim, ze max 5 aut ve skupine je idealni, vic je jen samy cekani.
Kazdopadne souhlasim, ze max 5 aut ve skupine je idealni, vic je jen samy cekani.
Forester 2003 2.0 MT => Forester 2006 2.5 XT MT => Volvo XC70 2006 D5 MT
- Tomáš1002
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2649
- Registrován: čtv říj 01, 2009 5:14 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Raška
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škola smyku (podzim) - custom
Catano, já bych zájem měl, kritický je u mě ale čas, takže se to odvine od termínu.
Most nebo Jihlava je mi fuk, bo su z Prahe :811:
Most nebo Jihlava je mi fuk, bo su z Prahe :811:
Subaru Forester 2,5XT 2011
Re: Škola smyku (podzim) - custom
Nejsem si jist, ale mam dojem, ze ve Vysokem Myte neni posuvna plosina.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- Lukas_McPraask
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 637
- Registrován: ned zář 19, 2010 4:31 pm
- Jméno a příjmení: Lukáš Jeništa
- Bydliště: Žamberk
Re: Škola smyku (podzim) - custom
Pokud to dáte do Mejta, tak asi začnu uvažovat...
SUBARU FORESTER 2,5 XT dailycar
SUBARU LEGACY 2.0 sedan MY 93 LPG enjoy the trip
SUBARU LEGACY 2.0 sedan MY 93 LPG enjoy the trip
- bobhash
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 513
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škola smyku (podzim) - custom
nejlepší škola smyku za nejlepší peníze je sosnová ve všední den ,doporučuju klidně poskytnu kontakt jak napadne budem s 555 dělat a podle počtu zase doplníme o ne555 jako teť catana a další ,ideální je to v zime do 15 aut tosi zajezděj všichni do hálelůůůja
Re: Škola smyku (podzim) - custom
já bych teda taky rád,lepší by byl víkend... a snad tam nespálím 2.spojku..
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Škola smyku (podzim) - custom
Díky za reakce. Zkusím k jednotlivým postřehům:
- můj cíl je to udělat za rozumnou cenu, proto jsem oslovil nejenom Most, ale i Jihlavu a Vysoké Mýto. Nicméně Most, ač je bezkonkurenčně nejdražší, má jako jediný ledovou zatáčku z kopce dolů (dost dobrá záležitost). Rozhazovací plošinu mají všichni z uvedených. Rozhodně nemá smysl jezdit na podobné do Sosnové - s výjimkou blbnutí na sněhu. Tam co se umělých folií a kluzných ploch týká nemají skoro nic, jezdí se zejména na mokrém asfaltu = chudák pneu.
- bude to na 90% o víkendu
- jedna z mých úvah se ubírá i směrem si jenom pronajmout areál, nicméně s instruktory to aspoň pro začátek bude mnohem lepší.
- naprosto best místo na učení je Lungau v Rakousku, řádově lepší než Sosnová. Nicméně to je zatím vyšší organizační level, takže o tom zatím zejména teoretizuju ::-DD:
To co říká bobhash je pravda jenom částečně. Sosnová bude super až napadne na základní trénink, ale ta rozhazovací plošina je opravdu o něčem jiném. Sám jsem na tom krátce byl a když je v "random" modu, kdy sice víte, kde vás rozhodí, ale rozhodně nevíte jakou intenzitou a na jakou stranu... je to neporovnatelná zkušenost s čistě jezdící akcí typu Sosnová na sněhu. Tam člověk totiž zjistí, že "v leku" dokáže točit volantem i na obrácenou stranu než má Tzn. chci, aby tam tento prvek rozhodně byl.
- co se týká teorie, tak ty 2 hodiny stojí stejně jako 1 hodina :655:
- opotřebení vozů - na rozdíl od sportovních akcí je tohle k autu hodně humánní, klouže se na folii s parametry hodné ledu. Tzn. můžou být v klidu i leštěnkáři a zúčastnit se :supeer:
- můj cíl je to udělat za rozumnou cenu, proto jsem oslovil nejenom Most, ale i Jihlavu a Vysoké Mýto. Nicméně Most, ač je bezkonkurenčně nejdražší, má jako jediný ledovou zatáčku z kopce dolů (dost dobrá záležitost). Rozhazovací plošinu mají všichni z uvedených. Rozhodně nemá smysl jezdit na podobné do Sosnové - s výjimkou blbnutí na sněhu. Tam co se umělých folií a kluzných ploch týká nemají skoro nic, jezdí se zejména na mokrém asfaltu = chudák pneu.
- bude to na 90% o víkendu
- jedna z mých úvah se ubírá i směrem si jenom pronajmout areál, nicméně s instruktory to aspoň pro začátek bude mnohem lepší.
- naprosto best místo na učení je Lungau v Rakousku, řádově lepší než Sosnová. Nicméně to je zatím vyšší organizační level, takže o tom zatím zejména teoretizuju ::-DD:
To co říká bobhash je pravda jenom částečně. Sosnová bude super až napadne na základní trénink, ale ta rozhazovací plošina je opravdu o něčem jiném. Sám jsem na tom krátce byl a když je v "random" modu, kdy sice víte, kde vás rozhodí, ale rozhodně nevíte jakou intenzitou a na jakou stranu... je to neporovnatelná zkušenost s čistě jezdící akcí typu Sosnová na sněhu. Tam člověk totiž zjistí, že "v leku" dokáže točit volantem i na obrácenou stranu než má Tzn. chci, aby tam tento prvek rozhodně byl.
- co se týká teorie, tak ty 2 hodiny stojí stejně jako 1 hodina :655:
- opotřebení vozů - na rozdíl od sportovních akcí je tohle k autu hodně humánní, klouže se na folii s parametry hodné ledu. Tzn. můžou být v klidu i leštěnkáři a zúčastnit se :supeer:
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011