Nejsem expert na energetiku, na to tu máme jiné, ale řekl bych, že jestli to zvládneš naprojektovat, tak získáš nobelovu cenu. Problém je ten, že tu máme nějaké solární a větrné elektrárny, které jsou teda čisté, ale jejich výroba se nedá úplně moc řídit. Pak tu máš jádro, které je dneska taky sprosté slovo, ale ikdyby náhodou nebylo, tak je sice čisté, bez emisí CO2, ale řídit se nedá prakticky vůbec. A co ti zbývá pak uhlí, které je fuj a řídí se blbě. Plyn, který se řídí dobře, ale taky spaluješ fosilní paliva. A zbývají akorát vodní elektrárny, které jsou čisté a dají se dobře řídit, ale je poměrně dost málo míst, kde se to dá postavit.
Elektromobilita X ekologie
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23028
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Elektromobilita X ekologie
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10716
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Elektromobilita X ekologie
Jdu pro popcorn a čekám na Tapana
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 15005
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Elektromobilita X ekologie
Ale Vláďo. Vždyť Jeník to napsal vlastně úplně správně. Holt si musíš vybrat, jestli děláš zelenou ideologii, nebo energetiku. Obojí současně dělat nejde. A až to za 30 let poslední německý obyvatel čínské kolonie na západ od nás pochopí, bude pozdě.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10716
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Elektromobilita X ekologie
Ale jo, vždyť OK, já jen čekal nějaký poznámky k jaderce
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 15005
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Elektromobilita X ekologie
S výhodami a nevýhodami jaderky jsem se nikdy netajil, příspěvek k regulaci sítě z její strany je opravdu minimální (ETE je běžně ochotna snížit výkon z 1100 MW min. na 850 MW a dělá se to jen čas od času, řekněme 20x do roka tu a tam v noci o víkendu). Je to zdroj základního zatížení, regulační pásmo budiž pokryto jinými zdroji. Na maximum v jádře jede třeba Francie, větší podíl jaderek na výrobě by už komplikoval regulaci sítě.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Elektromobilita X ekologie
Mám 2 vstupenky na e-SALON v Letňanech 9 - 12.11.2023.
Jsou to čestné vstupenky, stačí jen ukázat u vstupu např. z mobilu.
Šel bych to okouknout, ale mám už jiné plány, tak třeba by to někdo využil.
Kdo je chce, napište do SZ mail, přepošlu Vám je.
Jsou to čestné vstupenky, stačí jen ukázat u vstupu např. z mobilu.
Šel bych to okouknout, ale mám už jiné plány, tak třeba by to někdo využil.
Kdo je chce, napište do SZ mail, přepošlu Vám je.
Subaru Outback 2.5i X Special Edition MY2019
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3168
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Elektromobilita X ekologie
Zákaz spalovacích aut je jen formalita: Elektromobily zvítězí, protože jsou prostě lepší
https://www.autojournal.cz/zakaz-spalov ... ste-lepsi/
a na to všechno přišel jak?
https://www.autojournal.cz/zakaz-spalov ... ste-lepsi/
a na to všechno přišel jak?
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3168
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Elektromobilita X ekologie
Jaguar skutečně bez náhrady ukončil výrobu spalovacích aut, vypadá to jako sebevražda v přímém přenosu
Nyní bez větších ovací udělal tečku za sedany XE a XF, stejně jako za kupé a roadsterem F-Type.
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ja ... m-prenosu/
Nyní bez větších ovací udělal tečku za sedany XE a XF, stejně jako za kupé a roadsterem F-Type.
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ja ... m-prenosu/
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Re: Elektromobilita X ekologie
Já si myslím, že tyto automobilky dopadnou jak nokia.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Re: Elektromobilita X ekologie
Ano, přesně - Nokia.Albi píše: ↑čtv kvě 30, 2024 8:20 am Jaguar skutečně bez náhrady ukončil výrobu spalovacích aut, vypadá to jako sebevražda v přímém přenosu
Nyní bez větších ovací udělal tečku za sedany XE a XF, stejně jako za kupé a roadsterem F-Type.
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ja ... m-prenosu/
Ti manažeři se nepoučí a nepoučí ... no, z jejich peněz to vlastně není, oni ty svoje bonusy dostanou tak jako tak, do dvou, tří let se přesunou zase jinam, tak co, že, a ztrátu hodíme na stát.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23028
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Elektromobilita X ekologie
Nokii jeste pohrbil Microsoft, tam to bylo jeste o neco slozitejsi
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19596
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Elektromobilita X ekologie
hele ... windows phone byl za me nejlepsi system, co byl ... dal to nebudem rozebirat .. minimalne ne zde ... v mobilním tématu uz jsme to stejne resili
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 15005
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Elektromobilita X ekologie
Mně se Windows Phone taky zamlouval. I ty Lumie, na kterých běžel. A to nejsem rozhodně žádnej fanoušek Microsoftu.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23028
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Elektromobilita X ekologie
Já měl ty starší mobile a myslím, že mi zkrátili život o nějakých pár let Takže za mě ne, z té firmy prostě nevzešlo vůbec nic dobrého, nikdy Nicméně historie Nokie vypadala nějak tak, že v době, kdy měly celkem slušné symbianové věci, začal se objevovat android a iphone a oni měli rozdělané maemo, které vypadalo celkem slibně, tak do pozice CEO Nokie nastoupil člověk, který předtím skončil na poměrně vysoké funkci v Microsoftu. Maemo se symbianem hodili okamžitě do koše a začali do toho srát ty Windows sračky, který nepřekvapivě skoro nikdo nechtěl. Po tom, co těmihle kroky hodnota celé Nokie spadla poměrně razantně dolů, ji celou za levno Microsoft koupil. Ke štěstí pro všechny ostatní nicméně ten průjem neprotlačili ani do korporátů, jako se jim to daří s desktopama, cloudovýma nefunkčníma službama a tím xboxem server edition, takže to celé upadlo v zapomnění a nikdo po tom dneska už ani neštěkne Nicméně kdyby tam hned na začátku nenacpali svého trojského koně, který tu firmu celkem jasně poslal ke dnu, tak to možná skončilo jinak (nebo třeba ne a dopadlo by to stejně, ale to se už nedozvíme )
Re: Elektromobilita X ekologie
To je to samý skoro. Akorát že ve Volvu a v Jaguáru není trojskej kůň od ms, ale od zelenejch.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)