vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
vasco
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 305
Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
Jméno a příjmení: Vasil Cicák
Bydliště: Banská Bystrica

Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Příspěvek od vasco »

"Nové čerpadlo LPG – GTX pump"

279 400 km

Doterajšie čerpadlo LPG už nedokázalo vytvoriť dostatočný tlak. Prejavovalo sa to, že sa nepreplo spaľovanie z benzínu na LPG. Alebo ak sa preplo na plyn, tak po chvíli pri akcelerácií (ani nie príliš výraznej) alebo aj pri spomalení ho preplo znovu na benzín.
Dal som nové silnejšie čerpadlo, malo by mať tri kovové ložiská. Označenie "GTX pump", kúpené cez ebay, malo certifikáciu pre ICOM systém.
Nové čerpadlo namontované, motor beží na LPG.
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
vasco
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 305
Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
Jméno a příjmení: Vasil Cicák
Bydliště: Banská Bystrica

Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Příspěvek od vasco »

"Disky R16"

280 840 km
Rozšíril som zásobu diskov o R16, original Subaru, 5×100, ET48.
R16 ET48.jpg
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
vasco
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 305
Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
Jméno a příjmení: Vasil Cicák
Bydliště: Banská Bystrica

Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Příspěvek od vasco »

"Ostrekovanie zadného skla"

282 900 km

Ešte v zime som počas jazdy potreboval očistiť zadné okno, no po stlačení ostrekovania na sklo netiekla kvapalina, Na predné sklo išla, takže to nebolo nedostatkom kvapaliny. Po jazde som pri vykladaní batožiny si všimol v ľavom rohu stropného tapaciru mokrý fľak, ktorý som ohmatal i ovonial a následne som si to dal do súvisu.
Včera som si našiel čas a rozobral to. Bola prelomená hadička v mieste gumovej priechodky z karosérie do batožinovych dverí. V danom mieste zlomu bola tlačená a ztvrdnutá. Inde bola mäkká a elastická. Mám podozrenie, že to mohlo byť v dôsledku kontaktu s gumovou priechodkou, ktorej materiál mohol odoberať zmäkčovadlá z hadičky ostrekovacej kvapaliny.
Spomenul som si, že mám po výmene ostrekovacich dýz predného skla spojku hadičiek proti spätnému vytekaniu kvapaliny. Tak sa využila a opäť je to v poriadku.
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Uživatelský avatar
StandaB
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3744
Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
Bydliště: Nürnberg

Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Příspěvek od StandaB »

Vasco, presne tohle jsem mel pred par roky taky. Na podzim jsem vymenil vodu v ostrikovacich za nemrzku, ale neprostrikal. V te hadicce zustala voda ktera zamrzla, a po par otevreni a zavreni se ukroutila. Vsechno pak strikalo do kufru, jako u tebe. ::-(((
vasco
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 305
Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
Jméno a příjmení: Vasil Cicák
Bydliště: Banská Bystrica

Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Příspěvek od vasco »

"Zadný nápis SUBARU"

Pri umývaní auta som zistil, že mi chýba "R" v zadnom nápise "SUBARU". Pravdepodobne skončilo v odpadovom žľabe, lebo som ho nenašiel.

Nepovaľuje sa niekomu "R"?
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
vasco
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 305
Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
Jméno a příjmení: Vasil Cicák
Bydliště: Banská Bystrica

Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Příspěvek od vasco »

"R16 + letné pneumatiky"

Kúpené disky R16 neboli v zlom stave, ale mali už miestami pľuzgiere s odlúpujúcou sa farbou a okraje diskov mierne odreté. Tak šli na renováciu. Pôvodne som ich zamýšľal dať k zimným pneumatikám, lebo súčasné už končia a chcel som dať gumy, ktoré v R15 nevyrábajú.
Rozhodom som sa však, že by ich bolo škoda na zimu a kupil som k nim letné gumy NITTO NT421Q, Made in Japan.
NITTO NT421Q.jpg
NITTO_Made in Japan.jpg
A kedže sa lepšie manipuluje s čistými diskami, dal som na nich aj keramickú ochranu s grafénom FX PROTECT WHEEL-G B-2
https://autoefekt.sk/ochrana-diskov/fx- ... -4877.html.
Uvidí sa ako sa deklarované vlastnosti prejavia (napr. Životnosť aplikácie až na 2 roky; Tepelná odolnosť až do 850 °C)
Inak, tie disky sa nezdajú príliš členité, ale i tak im to dalo zabrať sa dostať hlavne do tých úzkych otvorov. Nechcem si predstaviť mať nejaké X-lúčové disky.
IMG_20240521_154642_471.jpg
IMG_20240521_154721_742.jpg
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“