Přívěsny vozík bržděná jednoosa nebo nebržděná dvouosa.... ?
Re: Přívěsny vozík bržděná jednoosa nebo nebržděná dvouosa..
johny naopak: mrkni ještě na vozíky od Bobka
http://www.privesybobek.cz/Fotogalerie.aspx
umí dělat bržděnou jednoosu do 1800kg/130kmh, na krátký v tomto provedení se chystám.
http://www.privesybobek.cz/Fotogalerie.aspx
umí dělat bržděnou jednoosu do 1800kg/130kmh, na krátký v tomto provedení se chystám.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 306
- Registrován: úte led 04, 2011 3:02 pm
- Jméno a příjmení: Josef Varilek
- Bydliště: Mníšek pod Brdy
Re: Přívěsny vozík bržděná jednoosa nebo nebržděná dvouosa..
Tohle je zajímavé téma - taky kvůli stavbě uvažuji o nějakém větším vozíku, tedy ukaze-li se, že pořízením vozíku se zlevní doprava.
Chtěl bych se zeptat jak se chová 2 osý vlek s ohledem na nestejnou výšku TZ u auta - mám jej u OTB dost vysoko, 47cm nad zemí a většina vozíků nemá stavitelnou výšku. Jak to potom vypadá, jede vozík "po zadních" nebo ty 2 nápravy bývají na nějakém kyvném rámu? :655:
Chtěl bych se zeptat jak se chová 2 osý vlek s ohledem na nestejnou výšku TZ u auta - mám jej u OTB dost vysoko, 47cm nad zemí a většina vozíků nemá stavitelnou výšku. Jak to potom vypadá, jede vozík "po zadních" nebo ty 2 nápravy bývají na nějakém kyvném rámu? :655:
Subaru Outback 2.5i, 5MT comfort-navi, MY08 Prodáno... ;-(
Skoda Octavia 1.9 TDI MY01 (Babička)
Skoda Octavia 1.9 TDI MY01 (Babička)
- johyyy
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1297
- Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Johan
- Bydliště: Luby u Chebu
Re: Přívěsny vozík bržděná jednoosa nebo nebržděná dvouosa..
Myslím že nad tím moc laboruješ, tahal jsem hodně vleků a ani ted po zvýšení podvozku ten vlek ve vzduchu nevysí, na vozík existuje jen jedna rada ::-DD: čím větší tím lepší, specielně když jde o stavbu domu a zásobování dřevem... Proč jezdit dvakrát,že ? ::-DDD:
Forester SH Diesel power
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49544
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přívěsny vozík bržděná jednoosa nebo nebržděná dvouosa..
Pepo samozřejmě uvažuješ správně, když máš vysoko tažné, výš než je standard, tak dvouosák jede víc po zadní nápravě. Není to nijak kyvné. U velkého dvouosáku to vadí méně, když to bude malej dvouosák tak to bude na oko zakloněné více. Ale nemyslím si, že by to něčemu zásadně vadilo. Pořízením vozíku se zlevní nejen doprava v rámci stavby, ale jakákoli další doprava potom.
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10675
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Přívěsny vozík bržděná jednoosa nebo nebržděná dvouosa..
Kamoš když stavěl, tak dycky zavolal do Bauhausu či Baumaxu, oni mu nachystali co potřeboval rovnou na jejich vozík a on si to jen odvezl. To půjčení měl zadara, pokud utratíte nějakou sumu. Navíc jsme měli jako zálohu kamoše v půjčovně, takže taky zadara. To je mnohem pohodlnější. Navíc když bydlíte ve městě, nenastává po použití čapkovský problém kam s ním.
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7854
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Přívěsny vozík bržděná jednoosa nebo nebržděná dvouosa..
Nebyl to náhodou Neruda. :?:
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10675
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Přívěsny vozík bržděná jednoosa nebo nebržděná dvouosa..
ty woe, ježiši. :bp: Já pro samí starosti se slamníkama zapomněl. Nachápu jak jsem mohl odmaturovat.
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7854
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Přívěsny vozík bržděná jednoosa nebo nebržděná dvouosa..
Já bych si toho nevšiml, ale právě u maturity jsem toho Nerudu měl a jediné na co jsem si tenkrát vzpomenul bylo to kam s ním.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 306
- Registrován: úte led 04, 2011 3:02 pm
- Jméno a příjmení: Josef Varilek
- Bydliště: Mníšek pod Brdy
Re: Přívěsny vozík bržděná jednoosa nebo nebržděná dvouosa..
Johnyy: To je krásnej exeplář, kolik to má nosnost?
Škoda že Oťas má jen 1800 kg a což je horší, má celkovou 1960 kg, tedy vozík s celkovou 2t se za tím nesmí táhnot ani prázdný, tedy musí se papírově snížit na 1900... :713:
Škoda že Oťas má jen 1800 kg a což je horší, má celkovou 1960 kg, tedy vozík s celkovou 2t se za tím nesmí táhnot ani prázdný, tedy musí se papírově snížit na 1900... :713:
Subaru Outback 2.5i, 5MT comfort-navi, MY08 Prodáno... ;-(
Skoda Octavia 1.9 TDI MY01 (Babička)
Skoda Octavia 1.9 TDI MY01 (Babička)
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přívěsny vozík bržděná jednoosa nebo nebržděná dvouosa..
Neni az tak pravda Pepo. Da se dnes zazadat o rozsireni ridicaku na celkovou vahu soupravy 4250kg a nemusis mit B+E.
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- johyyy
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1297
- Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Johan
- Bydliště: Luby u Chebu
Re: Přívěsny vozík bržděná jednoosa nebo nebržděná dvouosa..
Joedog: Celkově má 2000kg, 1500kg se smí naložit... Jinak pozor s těma váháma je to divoký, ani tolik nezáleží na tom co máš na tažným , třeba Fozzy má 1950kg maximální váhu takže můžu táhnout vlek s maximální váhou 1950kg ale naložit jen do omezení na tažném.... Ale v zahraničí se to zase liš, například ve Švýcarsku platí že vozidla s 4x4 mohou táhnout 1,5 násobek pohotovostní váhy svého vozu, to by mělo být u nás taky myslím ale jen pro auta s rámem...
Forester SH Diesel power
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
- johyyy
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1297
- Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Johan
- Bydliště: Luby u Chebu
Re: Přívěsny vozík bržděná jednoosa nebo nebržděná dvouosa..
A pokud nebude nový tak papírově snížit nelze, teda lze ale jen když z něho uděláš jednoúčelový vozík, tzn. že ti do papírů napíšou váhu jakou chceš a využití bude třeba jen na seno,když tě pak chytnou se slámou tak si v řiti... Vítejte v ČR :713:
Forester SH Diesel power
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10675
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Přívěsny vozík bržděná jednoosa nebo nebržděná dvouosa..
Tady je to dobře sesumírované co se může :
Řidičské oprávnění
Informace MD k rozsahu řidičského oprávnění skupiny B.
Této informaci by měli věnovat pozornost zejména ti řidiči, kteří mají či získají řidičské oprávnění skupiny B a řídí, resp. chtějí řídit společně s motorovým vozidlem také přípojné vozidlo.
S ohledem na nejasnosti, týkající se vymezení rozsahu řidičského oprávnění skupiny B, které se objevily po 19. 01. 2013 (po novelizaci zákona č. 361/2000 Sb.), uvádíme následující vyjádření Ministerstva dopravy.
Po 19. 01. 2013 je rozsah řidičského oprávnění skupiny B následující:
Řidičské oprávnění skupiny B opravňuje jeho držitele k řízení motorového vozidla, jehož největší povolená hmotnost nepřevyšuje 3 500 kg, s nejvýše 8 místy sezení kromě řidiče, ke kterému smí být připojeno přípojné vozidlo:
a) o největší povolené hmotnosti nepřevyšující 750 kg
(tj. motorové vozidlo o max. hmotnosti 3 500 kg + přípojné vozidlo o max. hmotnosti 750 kg → celková hmotnost soupravy nepřesáhne 4 250 kg),
b) o největší povolené hmotnosti převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost jízdní soupravy nepřevyšuje 3 500 kg
(tj. motorové vozidlo o max. hmotnosti 3 500 kg + přípojné vozidlo o hmotnosti větší než 750 kg → celková hmotnost soupravy ale nepřesáhne 3 500 kg),
c) o největší povolené hmotnosti převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy převyšuje 3 500 kg, ale nepřevyšuje 4 250 kg, jedná-li se o řidičské oprávnění v rozšířeném rozsahu
(tj. motorové vozidlo o max. hmotnosti 3500kg + přípojné vozidlo o hmotnosti větší než 750 kg → celková hmotnost soupravy ale nepřesáhne 4 250 kg; rozšířený rozsah řidičského oprávnění získá řidič pouze na základě doplňovací zkoušky – tato skutečnost se následně vyznačí v řidičském průkazu harmonizovaným kódem 96).
Policie České republiky, především Ředitelství služby dopravní policie a dále obecní úřady obcí s rozšířenou působností byly o výše uvedené věci již informovány.
Hmotnost přívěsu
Dnes již neplatí, že pokud máte na automobilu u nebržděného přívěsu O1 zapsáno tažné zařízení na 650 kg, nesmíte zapojit přívěs s celkovou hmotností 750 kg. Stejně tak u bržděného přívěsu O2, pokud máte na automobilu zapsáno tažné zařízení na 2000 kg, smíte připojit přívěs s vyšší celkovou hmotností, ale celková hmotnost přívěsu nesmí být vyšší než největší technicky přípustná/povolená hmotnost automobilu. V obou případech ale platí, že součet hmotnosti přívěsu a nákladu nesmí přesáhnout předepsanou hmotnost na tažném zařízení zapsanou v technickém průkazu automobilu.
Okamžitá hmotnost přípojného vozidla nebo přípojných vozidel smí být u souprav s nejvyšší konstrukční rychlostí vyšší než 40 km.h-1 nejvýše 1,5násobku okamžité hmotnosti tažného vozidla.
Okamžitá hmotnost jízdní soupravy nesmí být větší než největší povolená hmotnost jízdní soupravy stanovená při schválení technické způsobilosti tažného vozidla.
Nebrzděná vozidla kategorie O1 mohou být zapojována jen za vozidla kategorií M a N, jejichž provozní hmotnost je nejméně dvojnásobkem okamžité hmotnosti připojovaného vozidla, pokud při schválení technické způsobilosti tažného vozidla nebylo stanoveno jinak.
Pro spojování vozidel do jízdních souprav s přípojnými vozidly kategorií O1 a O2 platí:
Okamžitá hmotnost nebrzděného přípojného vozidla kategorie O1 nesmí být větší než největší povolená hmotnost nebrzděného přípojného vozidla stanovená pro tažné vozidlo, která je uvedena v technickém průkazu a osvědčení o registraci tažného vozidla.
Okamžitá hmotnost přívěsu kategorie O2 nesmí být větší než největší povolená hmotnost brzděného přípojného vozidla stanovená pro tažné vozidlo, která je uvedena v technickém průkazu a osvědčení o registraci tažného vozidla, za podmínky, že největší povolená hmotnost takového přípojného vozidla není větší než největší povolená hmotnost tažného vozidla u vozidel kategorií M1 a N1 a 1,5násobek největší povolené hmotnosti tažného vozidla u vozidel kategorií M1G a N1G.
Řidičské oprávnění
Informace MD k rozsahu řidičského oprávnění skupiny B.
Této informaci by měli věnovat pozornost zejména ti řidiči, kteří mají či získají řidičské oprávnění skupiny B a řídí, resp. chtějí řídit společně s motorovým vozidlem také přípojné vozidlo.
S ohledem na nejasnosti, týkající se vymezení rozsahu řidičského oprávnění skupiny B, které se objevily po 19. 01. 2013 (po novelizaci zákona č. 361/2000 Sb.), uvádíme následující vyjádření Ministerstva dopravy.
Po 19. 01. 2013 je rozsah řidičského oprávnění skupiny B následující:
Řidičské oprávnění skupiny B opravňuje jeho držitele k řízení motorového vozidla, jehož největší povolená hmotnost nepřevyšuje 3 500 kg, s nejvýše 8 místy sezení kromě řidiče, ke kterému smí být připojeno přípojné vozidlo:
a) o největší povolené hmotnosti nepřevyšující 750 kg
(tj. motorové vozidlo o max. hmotnosti 3 500 kg + přípojné vozidlo o max. hmotnosti 750 kg → celková hmotnost soupravy nepřesáhne 4 250 kg),
b) o největší povolené hmotnosti převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost jízdní soupravy nepřevyšuje 3 500 kg
(tj. motorové vozidlo o max. hmotnosti 3 500 kg + přípojné vozidlo o hmotnosti větší než 750 kg → celková hmotnost soupravy ale nepřesáhne 3 500 kg),
c) o největší povolené hmotnosti převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy převyšuje 3 500 kg, ale nepřevyšuje 4 250 kg, jedná-li se o řidičské oprávnění v rozšířeném rozsahu
(tj. motorové vozidlo o max. hmotnosti 3500kg + přípojné vozidlo o hmotnosti větší než 750 kg → celková hmotnost soupravy ale nepřesáhne 4 250 kg; rozšířený rozsah řidičského oprávnění získá řidič pouze na základě doplňovací zkoušky – tato skutečnost se následně vyznačí v řidičském průkazu harmonizovaným kódem 96).
Policie České republiky, především Ředitelství služby dopravní policie a dále obecní úřady obcí s rozšířenou působností byly o výše uvedené věci již informovány.
Hmotnost přívěsu
Dnes již neplatí, že pokud máte na automobilu u nebržděného přívěsu O1 zapsáno tažné zařízení na 650 kg, nesmíte zapojit přívěs s celkovou hmotností 750 kg. Stejně tak u bržděného přívěsu O2, pokud máte na automobilu zapsáno tažné zařízení na 2000 kg, smíte připojit přívěs s vyšší celkovou hmotností, ale celková hmotnost přívěsu nesmí být vyšší než největší technicky přípustná/povolená hmotnost automobilu. V obou případech ale platí, že součet hmotnosti přívěsu a nákladu nesmí přesáhnout předepsanou hmotnost na tažném zařízení zapsanou v technickém průkazu automobilu.
Okamžitá hmotnost přípojného vozidla nebo přípojných vozidel smí být u souprav s nejvyšší konstrukční rychlostí vyšší než 40 km.h-1 nejvýše 1,5násobku okamžité hmotnosti tažného vozidla.
Okamžitá hmotnost jízdní soupravy nesmí být větší než největší povolená hmotnost jízdní soupravy stanovená při schválení technické způsobilosti tažného vozidla.
Nebrzděná vozidla kategorie O1 mohou být zapojována jen za vozidla kategorií M a N, jejichž provozní hmotnost je nejméně dvojnásobkem okamžité hmotnosti připojovaného vozidla, pokud při schválení technické způsobilosti tažného vozidla nebylo stanoveno jinak.
Pro spojování vozidel do jízdních souprav s přípojnými vozidly kategorií O1 a O2 platí:
Okamžitá hmotnost nebrzděného přípojného vozidla kategorie O1 nesmí být větší než největší povolená hmotnost nebrzděného přípojného vozidla stanovená pro tažné vozidlo, která je uvedena v technickém průkazu a osvědčení o registraci tažného vozidla.
Okamžitá hmotnost přívěsu kategorie O2 nesmí být větší než největší povolená hmotnost brzděného přípojného vozidla stanovená pro tažné vozidlo, která je uvedena v technickém průkazu a osvědčení o registraci tažného vozidla, za podmínky, že největší povolená hmotnost takového přípojného vozidla není větší než největší povolená hmotnost tažného vozidla u vozidel kategorií M1 a N1 a 1,5násobek největší povolené hmotnosti tažného vozidla u vozidel kategorií M1G a N1G.
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 306
- Registrován: úte led 04, 2011 3:02 pm
- Jméno a příjmení: Josef Varilek
- Bydliště: Mníšek pod Brdy
Re: Přívěsny vozík bržděná jednoosa nebo nebržděná dvouosa..
Honzo: O rozšíření 96 vím, ale s řidičákem obecně problém nemám, tedy minimálně na kozla s návěsem nebo na autobus s vlekem stačil :845: Myslel jsem přesně tu poslední větu, co psal Míra, tedy konkrétně část
Pokud bych tedy měl vlek na 2000 kg, musím si nechat snížit hmotnost na 1900kg (dělají to po stovce) a samozřejmě nakládat ho na max. 1800 kg celkové - neb max. hmotnost bržděného vleku má Oťas 1800. (tedy bavíme-li se o "legálním" provozu :811:
Prostě nechápu proč nemůžu táhnout prázdný vlek, který má 2000 kg celkovou.
EDIT: Johyyy: Ad snížení váhy: Takže když je starší ale je tovární a výrobce existuje tak nejde, že napíše výrobce papír a přepíše se to v papírech? Vím, že u nových to nabízí a myslel jsem si, že u starších to půjde taky, pokud to nabízejí k tomu typu jako k novému... (stejně je tady všechno Agados nebo Vezeko - s trochou nadsázky)
Z toho konkrétně v případě oťase vyplývá, že protože má celkovou hmotnost 1960kg, tak prostě přívěs který má celkovou 2000 kg nemůže táhnout ani prázdný! To mi přijde na hlavu.největší povolená hmotnost takového přípojného vozidla není větší než největší povolená hmotnost tažného vozidla
Pokud bych tedy měl vlek na 2000 kg, musím si nechat snížit hmotnost na 1900kg (dělají to po stovce) a samozřejmě nakládat ho na max. 1800 kg celkové - neb max. hmotnost bržděného vleku má Oťas 1800. (tedy bavíme-li se o "legálním" provozu :811:
Prostě nechápu proč nemůžu táhnout prázdný vlek, který má 2000 kg celkovou.
EDIT: Johyyy: Ad snížení váhy: Takže když je starší ale je tovární a výrobce existuje tak nejde, že napíše výrobce papír a přepíše se to v papírech? Vím, že u nových to nabízí a myslel jsem si, že u starších to půjde taky, pokud to nabízejí k tomu typu jako k novému... (stejně je tady všechno Agados nebo Vezeko - s trochou nadsázky)
Subaru Outback 2.5i, 5MT comfort-navi, MY08 Prodáno... ;-(
Skoda Octavia 1.9 TDI MY01 (Babička)
Skoda Octavia 1.9 TDI MY01 (Babička)
- johyyy
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1297
- Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Johan
- Bydliště: Luby u Chebu
Re: Přívěsny vozík bržděná jednoosa nebo nebržděná dvouosa..
Ta maximální váha je podle mě něco co omezuje velikost vleku, aby si za 2t autem netáhnul vlek 3,5t který patří za 7,5t náklaďák protože prázdný váží jen 1800kg...
To snížení máš asi pravdu, u nového to není problém. U staršího pokud nemáš jinou šanci tak ti to sníží na úřadě ale s tím že bude "jedno účelový" například na seno, což mi mozek nebere. Co se výrobce/prodejce táče tak schválně se tam stavím, můj vozík je totiž od zdejšího výrobce velkých vleků ale chci vidět jak to vystaví na 20let starou káru....
Tahám ho už nějaký pátek, všude po světě a neměl jsem problém, všude v zahraničí řeší jen jestli netáhneš víc než máš na kouli, takže vlek řeší jen když tě můžou zvážit...
To snížení máš asi pravdu, u nového to není problém. U staršího pokud nemáš jinou šanci tak ti to sníží na úřadě ale s tím že bude "jedno účelový" například na seno, což mi mozek nebere. Co se výrobce/prodejce táče tak schválně se tam stavím, můj vozík je totiž od zdejšího výrobce velkých vleků ale chci vidět jak to vystaví na 20let starou káru....
Tahám ho už nějaký pátek, všude po světě a neměl jsem problém, všude v zahraničí řeší jen jestli netáhneš víc než máš na kouli, takže vlek řeší jen když tě můžou zvážit...
Forester SH Diesel power
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P