Hamounovo "auto"
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19511
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Hamounovo "auto"
Tak .. jelikož mi připadá, že ostatní plevelím až moc, čímž se omlouvám, rozhodl jsem se založit tohle OT vlákno o autě, kterým teď jezdím ...
Je to
Škoda Superb 2019 s benzínovým TSi o výkonu 200kW a pohonu 4x4 ve výbavě Sportline.
Je to samozřejmě haldex, takže se vůbec nebudu nijak hádat, když napíšete, že to 4x4 není ...
Je to verze motoru s OPF ... utlumená, výfuk bez klapek. Takový tichošlápek ..
Výbava Sportline znamená většinou černou místo chromu, tmavý interiér, sedačky z alcantary, "seříznutý" volant ...
Auto je služební. Mám ho k dispozici od 5.11.2020. Mělo najeto asi 11tkm. (Mm tu nevedu )
V současné době (08/2023 má 127tkm a přibývá to .. )
Podle fotek koukám, že do 01/22 jsem jezdil bez jakýchkoliv úprav na autě. Postupně jsem nahradil přední kotouče a desky díly z Golfu Clubsport S. Zlepšila se odolnost vůči teplu a přehřátí a celkově to auto brzdilo lépe.
Pak mě začalo štvát, že ostatní sportline verze mají černé nápisy a já stříbrné ... měl jsem datum výroby, kdy se černá ještě nedělala ..
Tak jsem vyměnil (nechal vyměnit) přední znak a zadní nápisy za černé.
Nápis 4x4 jsem vynechal. Ne snad kvůli špatnému svědomí, že to není správná čtyřkolka, ale prostě mi to přišlo za 900Kč (nebokolik) zbytečné.
V 10/22 jsem se začal blížit konci záruky. Auto mělo 94tkm. Ježdění mě moc nebavilo. Auto bylo takové "nijaké". Prostě auto. škodovka ... Nic víc. Pořád jsem to nějak honil a hledal radost. Moc jí nebylo ... A pak ... na doporučení souseda konečně našel firmu z blízkého okolí, kde jsem byl ochoten auto nechat upravit. Začalo nové období soužití ...
Je to
Škoda Superb 2019 s benzínovým TSi o výkonu 200kW a pohonu 4x4 ve výbavě Sportline.
Je to samozřejmě haldex, takže se vůbec nebudu nijak hádat, když napíšete, že to 4x4 není ...
Je to verze motoru s OPF ... utlumená, výfuk bez klapek. Takový tichošlápek ..
Výbava Sportline znamená většinou černou místo chromu, tmavý interiér, sedačky z alcantary, "seříznutý" volant ...
Auto je služební. Mám ho k dispozici od 5.11.2020. Mělo najeto asi 11tkm. (Mm tu nevedu )
V současné době (08/2023 má 127tkm a přibývá to .. )
Podle fotek koukám, že do 01/22 jsem jezdil bez jakýchkoliv úprav na autě. Postupně jsem nahradil přední kotouče a desky díly z Golfu Clubsport S. Zlepšila se odolnost vůči teplu a přehřátí a celkově to auto brzdilo lépe.
Pak mě začalo štvát, že ostatní sportline verze mají černé nápisy a já stříbrné ... měl jsem datum výroby, kdy se černá ještě nedělala ..
Tak jsem vyměnil (nechal vyměnit) přední znak a zadní nápisy za černé.
Nápis 4x4 jsem vynechal. Ne snad kvůli špatnému svědomí, že to není správná čtyřkolka, ale prostě mi to přišlo za 900Kč (nebokolik) zbytečné.
V 10/22 jsem se začal blížit konci záruky. Auto mělo 94tkm. Ježdění mě moc nebavilo. Auto bylo takové "nijaké". Prostě auto. škodovka ... Nic víc. Pořád jsem to nějak honil a hledal radost. Moc jí nebylo ... A pak ... na doporučení souseda konečně našel firmu z blízkého okolí, kde jsem byl ochoten auto nechat upravit. Začalo nové období soužití ...
Naposledy upravil(a) hamoun dne pát srp 18, 2023 10:52 pm, celkem upraveno 5 x.
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19511
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Hamounovo "auto"
takže úpravy .. postupně ...
Firma, kterou jsem znínil, je Autoservis Gruppo Motors
Na jejich instagramu tam mám ve stories takový postupný seznam všeho, co se dělalo ...
Ale chápu, že ne každý má instagram a tak to alespoň vypíšu. Fotky servisu zveřejňovat zatím bez domluvy nebudu ...
Jako první jsme začal samozřejmě chipem ... ať to jede ...
Takže jsme vybrali APR. Rovnou jsem chtěl i upravit chování převodovky. Změnily se body řazení a přítlaky spojek.
Takže 244kW a 500Nm ...
APR jsem vybral proto, že .. no že je to velká US firma a že ví, co dělají
Ta cena tomu sice odpovídala (proti nějakým malým úpravcům ... ale potřebuju jezdit .. dlouho jezdit a tohle jsem si říkal, že bude fungovat. Zatím mohu říci, že to byla dobrá volba ...
Nicméně .. pak jsem zjistil, že to sice jede .. ale zbytek auta tomu úplně nestačí ... a tady se to všechno zvrhlo
Začalo to 4pístovými třmeny se zachováním velikosti kotoučů. Chtěl jsem nenápadné a slušné brzdy. To se povedlo. Třmeny z Porsche byly lehčí než původní originály. Pancéřové hadice k tomu.
Chování brzd se neskutečně zlepšilo. Přibyla citlivost a krásné dávkování. Radost brzdit a na první pohled si nikdo ničeho nevšimne. Černé třmeny jsou v černých kolech krásně schované ...
Kluci dále měnili silentbloky spodních předních ramen za tvrdší. Tím jsme vyřešili neduhy továrního nastavení, kdy při prudkém častém brzdění docházelo díky měkkým silentblokům ke změně geometrie a ke sjíždění vnitřku (asi 3cm) předních pneumatik.
Bylo vyměněno sání za sportovní od Racingline. Zrušily se restrikce na vstupu do turba, mezi sáním a turbem jsme dali novou silikonovou hadici pro lepší průchod vzduchu.
Auto dostalo novou rozpěru dole uprostřed (tužší, lehčí) ... stabilizátory a tyčky od Whiteline, nižší a tužší pružiny. Nakonec i podložky pod kola, protože jsme se nevešli s novými třmeny do kol ...
Auto přestalo být tak moc houpavé. Výrazně se zlepšila odezva od volantu. Změna podobná, jako když člověk přezuje ze zimních na letní pneu. Zmenšily se náklony v zatáčkách ...
Takto jsem najezdil asi 20tkm, abych zjistil, že tomu ještě něco chybí ... a když jsem slyšel, že se dá nově výkon navýšit turbem od APR při zachování originál katalyzátoru i OPF a s původním (tichým) výfukem, bylo celkem rychle rozhodnuto ...
Takže další kolo ... abychom mohli použít turbo, bylo potřeby vyměnit intercooler. Kluci rovnou použili nové Racingline hadice ... ať už ten vzduch proudí tak, jak je potřeba. A pak to hlavní. Místo IS38 turba šlo nové APR DTR6054 ... a opět přehrání SW ŘJ motoru k turbu.
Takže .. příjemných 444hp
Auto nebylo na brzdě. Nemám zatím potřebu to nějak řešit. Jezdí to tak, jak si představuji a to je to, proč se to všechno dělalo ...
Následně jsme zjistili, že auto zbytečně včas řadí (v 6tot) a servis zařídil úpravu SW převodovky pro tohle turbo.
Razantně se změnilo chování převodovky. Chová se od té doby normálně a přirozeně tak, jak bych to čekal .. nepodtáčí motor. Řadí v takových otáčkách, jak jí to polohou plynového pedálu dávám najevo. A posun omezovače na asi 6700ot. Není potřeba jezdit na Sport režim převodovky No radost. Turbu chvíli trvá, než se roztočí. Jakmile to nastane, auto krásně vystřelí kupředu. Samozřejmě, pokud ho držím v otáčkách, jede hned a pořád
Je to teď pohodlné a tiché a rychlé .. a docela příjemné ...
a to jemné pískání při roztáčení turba mě asi nepřestane nikdy bavit poslouchat ...
Zatím mám v tomto nastavení najeto asi 12tkm a auto umí jet při běžném ježdění asi o litr úsporněji .. když na to šlapu, tak .. no .. tak zase o moc víc ... záleží, jak rychle se jede ale .. stojí to za to
Jelikož ne se vším jsem ještě spokojen, budou nějaké dílčí věci ještě dále řešit.
Nicméně .. na vzhledu nechci měnit nic. Ani na zvuku. Auto je tiché a nenápadné. A to mě baví
jo ... a .. vše píšu, řeším, dělám .. ale všecko mi teda dělají kluci v servise
Firma, kterou jsem znínil, je Autoservis Gruppo Motors
Na jejich instagramu tam mám ve stories takový postupný seznam všeho, co se dělalo ...
Ale chápu, že ne každý má instagram a tak to alespoň vypíšu. Fotky servisu zveřejňovat zatím bez domluvy nebudu ...
Jako první jsme začal samozřejmě chipem ... ať to jede ...
Takže jsme vybrali APR. Rovnou jsem chtěl i upravit chování převodovky. Změnily se body řazení a přítlaky spojek.
Takže 244kW a 500Nm ...
APR jsem vybral proto, že .. no že je to velká US firma a že ví, co dělají
Ta cena tomu sice odpovídala (proti nějakým malým úpravcům ... ale potřebuju jezdit .. dlouho jezdit a tohle jsem si říkal, že bude fungovat. Zatím mohu říci, že to byla dobrá volba ...
Nicméně .. pak jsem zjistil, že to sice jede .. ale zbytek auta tomu úplně nestačí ... a tady se to všechno zvrhlo
Začalo to 4pístovými třmeny se zachováním velikosti kotoučů. Chtěl jsem nenápadné a slušné brzdy. To se povedlo. Třmeny z Porsche byly lehčí než původní originály. Pancéřové hadice k tomu.
Chování brzd se neskutečně zlepšilo. Přibyla citlivost a krásné dávkování. Radost brzdit a na první pohled si nikdo ničeho nevšimne. Černé třmeny jsou v černých kolech krásně schované ...
Kluci dále měnili silentbloky spodních předních ramen za tvrdší. Tím jsme vyřešili neduhy továrního nastavení, kdy při prudkém častém brzdění docházelo díky měkkým silentblokům ke změně geometrie a ke sjíždění vnitřku (asi 3cm) předních pneumatik.
Bylo vyměněno sání za sportovní od Racingline. Zrušily se restrikce na vstupu do turba, mezi sáním a turbem jsme dali novou silikonovou hadici pro lepší průchod vzduchu.
Auto dostalo novou rozpěru dole uprostřed (tužší, lehčí) ... stabilizátory a tyčky od Whiteline, nižší a tužší pružiny. Nakonec i podložky pod kola, protože jsme se nevešli s novými třmeny do kol ...
Auto přestalo být tak moc houpavé. Výrazně se zlepšila odezva od volantu. Změna podobná, jako když člověk přezuje ze zimních na letní pneu. Zmenšily se náklony v zatáčkách ...
Takto jsem najezdil asi 20tkm, abych zjistil, že tomu ještě něco chybí ... a když jsem slyšel, že se dá nově výkon navýšit turbem od APR při zachování originál katalyzátoru i OPF a s původním (tichým) výfukem, bylo celkem rychle rozhodnuto ...
Takže další kolo ... abychom mohli použít turbo, bylo potřeby vyměnit intercooler. Kluci rovnou použili nové Racingline hadice ... ať už ten vzduch proudí tak, jak je potřeba. A pak to hlavní. Místo IS38 turba šlo nové APR DTR6054 ... a opět přehrání SW ŘJ motoru k turbu.
Takže .. příjemných 444hp
Auto nebylo na brzdě. Nemám zatím potřebu to nějak řešit. Jezdí to tak, jak si představuji a to je to, proč se to všechno dělalo ...
Následně jsme zjistili, že auto zbytečně včas řadí (v 6tot) a servis zařídil úpravu SW převodovky pro tohle turbo.
Razantně se změnilo chování převodovky. Chová se od té doby normálně a přirozeně tak, jak bych to čekal .. nepodtáčí motor. Řadí v takových otáčkách, jak jí to polohou plynového pedálu dávám najevo. A posun omezovače na asi 6700ot. Není potřeba jezdit na Sport režim převodovky No radost. Turbu chvíli trvá, než se roztočí. Jakmile to nastane, auto krásně vystřelí kupředu. Samozřejmě, pokud ho držím v otáčkách, jede hned a pořád
Je to teď pohodlné a tiché a rychlé .. a docela příjemné ...
a to jemné pískání při roztáčení turba mě asi nepřestane nikdy bavit poslouchat ...
Zatím mám v tomto nastavení najeto asi 12tkm a auto umí jet při běžném ježdění asi o litr úsporněji .. když na to šlapu, tak .. no .. tak zase o moc víc ... záleží, jak rychle se jede ale .. stojí to za to
Jelikož ne se vším jsem ještě spokojen, budou nějaké dílčí věci ještě dále řešit.
Nicméně .. na vzhledu nechci měnit nic. Ani na zvuku. Auto je tiché a nenápadné. A to mě baví
jo ... a .. vše píšu, řeším, dělám .. ale všecko mi teda dělají kluci v servise
Naposledy upravil(a) hamoun dne pát srp 18, 2023 10:55 pm, celkem upraveno 5 x.
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4699
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: Hamounovo "auto"
paradni kocar
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3713
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Hamounovo "auto"
No kamo,..Ze tam mas ty cerne napisy (ktere jsem ti pochvalil) a jeste par lahudek k tomu jsem vedel, ale ze pod tim civilnim plechem mas schovanou takovou selmu,....to jsem netusil. Tak si to uzivej, a klidne sem hod nejakou zajimavou fotku
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19511
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Hamounovo "auto"
moc díky ještě přidám fotky po profi umytí v z ledna 23
... jinak není co fotit ... je to jako každý superb, kterého potkáte běžně na cestě
... jinak není co fotit ... je to jako každý superb, kterého potkáte běžně na cestě
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4040
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hamounovo "auto"
Tož hezký potah máš. Supík v této verzi se mi líbí.
Naposledy upravil(a) seatik dne sob srp 19, 2023 12:05 am, celkem upraveno 1 x.
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24495
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Hamounovo "auto"
Kurnik Hamoune, paráda veliká, takovéhle úpravy bych od služebáku teda nečekal to muselo stát spousty peněz, kde se nachází takový zaměstnavatel já vím, umíš svůj job, zasloužíš si to, jen já vůbec teda nevím, jak se tohle řeší, nechodím v tom...to jako fakt ti šéf kývne na takový tuning, byť velice promyšlený a rozumný, tj ale úplně jedno na jaký, prostě kývne? Jsou takoví, jen ne tak běžně teda, a hlavně musí vědět proč si takhle hýčkat svého pracovníka, což pak teda v tvém případu chápu, ty furt taky jen pracuješ.
Nebo je to součástí bonusu za tvé nemalé prac výkony? Promiň, že se na to ptám, ale nedá mě to. Nebo to snad vše dotuješ ze svého? To by ale nebylo asi moc rozumné, co, tak tahle varianta padá ? Nebo jsi si pořídil tohle auto nějakým jiným stylem, po domluvě se šéfem, nějakou jinou formou finanční, já fakt nevím, tak znovu říkám, nezlob, se že se ptám.
Zpět k autu- tvl tj doslova tygr, ten výkon a tobě to bylo furt málo, já vím jezdíš jinak, chápu to vše, tohleto musí být fakt šelma jak psal Standa, tohle jsem teda taky absolutně netušil, to musí být něco, kor po tom všem dolaďování a to kurnik nemalém!!!
Netušil jsem, že jsi tak vše řešil, vím jen něco o brzdách, tvoje klasika jinak nic, jak bych taky mohl, jsem moc rád, že jsi vše popsal, teď jsem už v obraze, tohle nejsou žádné amatérské tuningy, tj preciznost sama, jak to popisuješ, tak hlavně taky víš co od auta chceš a očekáváš a kam jít dál, mazec.
A ještě jednu rádoby rýpavou si neodpustím, ale opravdu nic z toho rýpavě nemyslím, jen jak říkáš, že je auto pohodlné, to mě povídej teda mě co jezdil na měchách citroen já se zbavil a nedal si letos po už téměř koupi 16 kol na lesníka ani ty blbé 16 kola, protože prostě papuče 15, 16 už drncaly, žebřiňák, bla bla rozměry možné nemožné, nešlo to rozumně pro mě jinak...a ty máš auto navíc přitvrzené i jinak, no je jasné, že máš jiné priority než já, ohledně komfortu podvozku a potřebuješ to mít jak to právě máš minimálně tak teda.
Jsi fakt rider, ostatně měl jsi taky pěknou šelmu plejádu...tak ať si vše nadále užíváš, když už jsi si to tak vše vyladil, teda aspoň teď jak to máš, asi ještě nekončíš a budeš se bavit dál, už chápu tvé rychlé přesuny někam daleko a jak si to užíváš
Teď se cítím jako úplný nýmand, když napíšu do svého šíma vlákna nějakou lehkou úpravu a popíšu o tom daleko větší elaborát, ale to já o sobě vím, že musím být vždy v tomto košilatý, jinak to nemá pro mě ani cenu zde psát...a napadá mě srovnání výkonu mého lesníka a tvého red oře, tak jakože nedám se, ne nebudu se krčit v koutku, nebudeme, vše má své přeci ne
Nebo je to součástí bonusu za tvé nemalé prac výkony? Promiň, že se na to ptám, ale nedá mě to. Nebo to snad vše dotuješ ze svého? To by ale nebylo asi moc rozumné, co, tak tahle varianta padá ? Nebo jsi si pořídil tohle auto nějakým jiným stylem, po domluvě se šéfem, nějakou jinou formou finanční, já fakt nevím, tak znovu říkám, nezlob, se že se ptám.
Zpět k autu- tvl tj doslova tygr, ten výkon a tobě to bylo furt málo, já vím jezdíš jinak, chápu to vše, tohleto musí být fakt šelma jak psal Standa, tohle jsem teda taky absolutně netušil, to musí být něco, kor po tom všem dolaďování a to kurnik nemalém!!!
Netušil jsem, že jsi tak vše řešil, vím jen něco o brzdách, tvoje klasika jinak nic, jak bych taky mohl, jsem moc rád, že jsi vše popsal, teď jsem už v obraze, tohle nejsou žádné amatérské tuningy, tj preciznost sama, jak to popisuješ, tak hlavně taky víš co od auta chceš a očekáváš a kam jít dál, mazec.
A ještě jednu rádoby rýpavou si neodpustím, ale opravdu nic z toho rýpavě nemyslím, jen jak říkáš, že je auto pohodlné, to mě povídej teda mě co jezdil na měchách citroen já se zbavil a nedal si letos po už téměř koupi 16 kol na lesníka ani ty blbé 16 kola, protože prostě papuče 15, 16 už drncaly, žebřiňák, bla bla rozměry možné nemožné, nešlo to rozumně pro mě jinak...a ty máš auto navíc přitvrzené i jinak, no je jasné, že máš jiné priority než já, ohledně komfortu podvozku a potřebuješ to mít jak to právě máš minimálně tak teda.
Jsi fakt rider, ostatně měl jsi taky pěknou šelmu plejádu...tak ať si vše nadále užíváš, když už jsi si to tak vše vyladil, teda aspoň teď jak to máš, asi ještě nekončíš a budeš se bavit dál, už chápu tvé rychlé přesuny někam daleko a jak si to užíváš
Teď se cítím jako úplný nýmand, když napíšu do svého šíma vlákna nějakou lehkou úpravu a popíšu o tom daleko větší elaborát, ale to já o sobě vím, že musím být vždy v tomto košilatý, jinak to nemá pro mě ani cenu zde psát...a napadá mě srovnání výkonu mého lesníka a tvého red oře, tak jakože nedám se, ne nebudu se krčit v koutku, nebudeme, vše má své přeci ne
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- wunti
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1073
- Registrován: pát říj 09, 2015 1:38 pm
- Jméno a příjmení: Michal Wunti
- Bydliště: Ostrava
Re: Hamounovo "auto"
Takhle to vytunit a příští měsíc se dozvědět, že to služební auto jde do světa - to naštve )))
Dělám si prdel. Hele Superb v sedanu či liftbacku za mne top. Vypadá elegantně a ve tvém podání tedy i dravě. To už by stalo za to se svést
Řekl bych ze i v tom továrník nastavení ten nejsilnější benzin musí jet dobře, ale todle bude pekelne svezení.
Mas od toho vseho faktury co te to stalo? Už musí být randal čeče
Ať děla vůz radost.
Dělám si prdel. Hele Superb v sedanu či liftbacku za mne top. Vypadá elegantně a ve tvém podání tedy i dravě. To už by stalo za to se svést
Řekl bych ze i v tom továrník nastavení ten nejsilnější benzin musí jet dobře, ale todle bude pekelne svezení.
Mas od toho vseho faktury co te to stalo? Už musí být randal čeče
Ať děla vůz radost.
Nyní:
Subaru OTB 2019, Comfort +
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017
Ex:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Oct. III, 1,4 TSI, 110 kW, 2018
Škoda Oct. II, 1,6i, 75kW, 2007
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Oct. I, 1,9TDi 4x4 66kW, 2000
Renault Clio 1,9D, 2001
Škoda Favorit a 110L
Subaru OTB 2019, Comfort +
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017
Ex:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Oct. III, 1,4 TSI, 110 kW, 2018
Škoda Oct. II, 1,6i, 75kW, 2007
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Oct. I, 1,9TDi 4x4 66kW, 2000
Renault Clio 1,9D, 2001
Škoda Favorit a 110L
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19511
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Hamounovo "auto"
díky všem
k tomu pohodlí. to auto má DCC. Adaptivní podvozek s nastavením tuhosti. Můžu přepínat od komfortu (houpající se loď) po Sport (méně se houpající loď) takže i na 19'' kolech je to prosté pohodlné.
Radku, já to sem píšu jen proto, aby se to už neřešilo jinde. Bo jsme teda zjistil, že to možná někoho i zajímá. Tímto všem díky. Rád čtu o tom, co skutečně na autě děláte. Já to jen dělat nechávám ... a vozím se Jsem autíčkář, jako my všichni tady a snažím se bavit s tím, co mám k dispozici.
Je to teda služebák. Úpravy si řeším sám. Vztahy mám u nás standardní Prostě se nestane, že by se to auto prodalo. Dojezdí se mnou do konce životnosti nebo do domluveného prodeje. Auta máme na min. 5 let ... pak je to už většinou více v servisu než na cestě ...
Nicméně většina věcí je demontovatelná a jsem schopen to nechat dát do téměř originálního stavu.
Faktury nemám a nechci je nikdy vidět pohromadě
k tomu pohodlí. to auto má DCC. Adaptivní podvozek s nastavením tuhosti. Můžu přepínat od komfortu (houpající se loď) po Sport (méně se houpající loď) takže i na 19'' kolech je to prosté pohodlné.
Radku, já to sem píšu jen proto, aby se to už neřešilo jinde. Bo jsme teda zjistil, že to možná někoho i zajímá. Tímto všem díky. Rád čtu o tom, co skutečně na autě děláte. Já to jen dělat nechávám ... a vozím se Jsem autíčkář, jako my všichni tady a snažím se bavit s tím, co mám k dispozici.
Je to teda služebák. Úpravy si řeším sám. Vztahy mám u nás standardní Prostě se nestane, že by se to auto prodalo. Dojezdí se mnou do konce životnosti nebo do domluveného prodeje. Auta máme na min. 5 let ... pak je to už většinou více v servisu než na cestě ...
Nicméně většina věcí je demontovatelná a jsem schopen to nechat dát do téměř originálního stavu.
Faktury nemám a nechci je nikdy vidět pohromadě
Naposledy upravil(a) hamoun dne sob srp 19, 2023 12:45 am, celkem upraveno 1 x.
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24495
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Hamounovo "auto"
Přesně, už v tom továrním nastavení to musí jet svižně nemálo teda, což až po tom všem
Randál to musí být, Hamoun mě překvapil, ne sice tak, že bych to od něj nečekal, nějaké indicie tu byly, ale nic bližšího, konečně už vím
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24495
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Hamounovo "auto"
Já bych právě chtěl ten adaptivní podvozek zažít, jak to vyváží veškerou tu primárně dle mého teda jo, tu potřebnou tuhost na ten mega výkon motoru, aby se to nehádalo nepřiměřeně. Jak to umí navolit jistý komfort, to mě teda zajímá, vím, že je to možné a dělá se to už dá se říct historicky, ale konkrétně v tomto případě škodovky mě to fakt zajímá. Jestli ty nemáš ten práh rádoby komfortu spíš posunutý jinak než já, víc ke svým potřebám řezat zatáčky a obecně jezdit všude rychle, tudiž jak na kolejíchhamoun píše: ↑sob srp 19, 2023 12:43 am díky všem
k tomu pohodlí. to auto má DCC. Adaptivní podvozek s nastavením tuhosti. Můžu přepínat od komfortu (houpající se loď) po Sport (méně se houpající loď) takže i na 19'' kolech je to prosté pohodlné.
Radku, já to sem píšu jen proto, aby se to už neřešilo jinde. Bo jsme teda zjistil, že to možná někoho i zajímá. Tímto všem díky. Rád čtu o tom, co skutečně na autě děláte. Já to jen dělat nechávám ... a vozím se Jsem autíčkář, jako my všichni tady a snažím se bavit s tím, co mám k dispozici.
Je to teda služebák. Úpravy si řeším sám. Vztahy mám u nás standardní Prostě se nestane, že by se to auto prodalo. Dojezdí se mnou do konce životnosti nebo do domluveného prodeje. Auta máme na min. 5 let ... pak je to už většinou více v servisu než na cestě ...
Nicméně většina věcí je demontovatelná a jsem schopen to nechat dát do téměř originálního stavu.
Faktury nemám a nechci je nikdy vidět pohromadě
Jinak vztahy máte teda moc fajnové
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19511
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Hamounovo "auto"
Radku, takový zázrak ten podvozek fakt není .. jakmile se jede i kousek nad předpisy, je třeba jet na sport. Je to uhoupané ... nejsem námořník( sorry Jirko, to není osobní ) , abych z toho měl radost .. je to pořád jen škodovka .. nic se od toho nedá čekat .. je to lepší než Dacie ale už horší než VW ...
.. a ano, vztahy máme moc fajn, jinak bych to nikdy nedělal ...
Už i impreza byla nemálo neoriginální ...
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
.. a ano, vztahy máme moc fajn, jinak bych to nikdy nedělal ...
Už i impreza byla nemálo neoriginální ...
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49453
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hamounovo "auto"
No vidíš Petře, že vlastní vlákno má smysl. Ani já jsem netušil, že už máš na autě tolik úprav. Občas se někde objevila nějaká zmínka, ale z toho se to nedalo vytušit.
Takže je moc dobře, že jsi vlákno založil a takhle hezky na jednom místě si nám to všechno sepsal. Moc ti to přejeme !!!
Takže je moc dobře, že jsi vlákno založil a takhle hezky na jednom místě si nám to všechno sepsal. Moc ti to přejeme !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Omega23
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 804
- Registrován: pon říj 22, 2018 6:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Těsnohlídek
- Bydliště: Budweis Kančíkov
Re: Hamounovo "auto"
Super,nečekal jsem že se ze škodovky dá udělat pořádné auto,kecám. Najezdil jsem se škodovkami skoro milion a byl jsem spokojen. Tuhle bych chtěl zažít na vlasti kůži. Ať to jezdí,brzdí a zatáčí tak jak potřebuješ. Mám asi stejný přístup,že Daily car by měl taky bavit,když už v něm člověk tráví tolik času. A piš dále,hezky se to čte.
Odesláno z patlacího zařízení Galaxy
Odesláno z patlacího zařízení Galaxy
__________________
Forester 2.0D SJ 2015 MT
Legacy II BG 2,2 1994 MT
Ex.3 x Octavia 1,9TDI
Forester 2.0D SJ 2015 MT
Legacy II BG 2,2 1994 MT
Ex.3 x Octavia 1,9TDI
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1376
- Registrován: čtv led 21, 2010 11:32 am
- Jméno a příjmení: martin zich
- Bydliště: plzen
Re: Hamounovo "auto"
Hezky, chtel bych ti videt na vlastni oci a svest se v tom.
A brzdy od Porsche jsou . Na 911, za tech par km co mam najeto, jsou prave brzdy to, co me dostalo nejvic.
Ja bych mel problem delat to na aute, co neni moje. Ale to jsi vysvetlil.
A brzdy od Porsche jsou . Na 911, za tech par km co mam najeto, jsou prave brzdy to, co me dostalo nejvic.
Ja bych mel problem delat to na aute, co neni moje. Ale to jsi vysvetlil.
Subaru Outback 2.0D MY 2008 prodáno
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998