Subaru Justy 93´MPFI
Subaru Justy 93´MPFI
Zdravím přátele a přiznivce subaru ,
něco málo o mé justýně , je to stříkačka rok 93 najeto asi 126 nebo 226 ? nikdo neví ..., mam jí od léta , od znamýho za fakt super cenu , auto nebylo moc v kondici , ventily asi nikdy neseřizované apod, koroze začinajcí na lemech a pod plastovýma prahama , na zimu se auto trošku povybrusovalo a polečílo černým matem , do budoucna nejlpíp v létě , sunadem plastový prahy , lišty na dveřích , vyvařit lemy , prahy a co bude potřeba , novou lištu na kufr která je na sračku ,nejlíp i přední narazník ten je prasklej a zamaskovanej kitem provizorně, lak stoji za prd ,bíla+černej spodek ? červená možna .. eště uvidíme , přední naprava čepy+silentbloky ,líbílo by se mi nějaké nižší pružiny, sprotovní tlumiče ale pochybuju že na tohle auto je něco takového sehnatelné, nějaké pěkné kola( mangelsi ? , 5tihvězdy ? ..), hrozně mě láká RWD konverze se zavařeným difem , otazkou zustává životnost diferaku apod , nějáká performace uprava budu rád za jakoukoliv radu od vás První foto je jak se mi dostala do ruk
něco málo o mé justýně , je to stříkačka rok 93 najeto asi 126 nebo 226 ? nikdo neví ..., mam jí od léta , od znamýho za fakt super cenu , auto nebylo moc v kondici , ventily asi nikdy neseřizované apod, koroze začinajcí na lemech a pod plastovýma prahama , na zimu se auto trošku povybrusovalo a polečílo černým matem , do budoucna nejlpíp v létě , sunadem plastový prahy , lišty na dveřích , vyvařit lemy , prahy a co bude potřeba , novou lištu na kufr která je na sračku ,nejlíp i přední narazník ten je prasklej a zamaskovanej kitem provizorně, lak stoji za prd ,bíla+černej spodek ? červená možna .. eště uvidíme , přední naprava čepy+silentbloky ,líbílo by se mi nějaké nižší pružiny, sprotovní tlumiče ale pochybuju že na tohle auto je něco takového sehnatelné, nějaké pěkné kola( mangelsi ? , 5tihvězdy ? ..), hrozně mě láká RWD konverze se zavařeným difem , otazkou zustává životnost diferaku apod , nějáká performace uprava budu rád za jakoukoliv radu od vás První foto je jak se mi dostala do ruk
Naposledy upravil(a) quickly dne stř bře 15, 2017 9:46 pm, celkem upraveno 2 x.
Důvod: upraveny odkazy na fotky
Důvod: upraveny odkazy na fotky
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49453
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Justy 93´MPFI
Další Justy do party, paráda ! Konverze na RWD není problém, to jen vyndáš přední poloosy. Na vaření difu zapomeň, to bys s tím pak nemohl na silnici. Za chvíli bys urval poloosu. Diferák musí diferovat, jinak něco zkurvíš.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16179
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Justy 93´MPFI
Přesunuto do Obsah fóra » Všeobecný pokec » Vozidla členů SFC
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49453
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Justy 93´MPFI
Dane přesunul jsem to ještě jednou do "Justy". Aby byly Justýny všechny na jednom místě. Je to specifický model a v ve vozidlech členů by je nikdo nenašel, kdyby je hledal.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Subaru Justy 93´MPFI
Díky chapíci,jojo problém polos si pravě uvědomuju proto jestli padne kosa na kamen zustane dif difem, hádám teda ale že budou potřeba udělat nějaký zaslepky do převodovky nebo něco na těhlice aby to drželo pohromadě , nebo je to fakt jen plug-play ? Vím že znamej co takle prasil forejse tak něco musel kutit. Jinak zobrazují se vam v horním postu fotky ? Nějak to semnou nechce spolupracovat :/
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16179
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Justy 93´MPFI
Chybělo tam u každého odkazu ".jpg", doplněnoVolk píše:Jinak zobrazují se vam v horním postu fotky ? Nějak to semnou nechce spolupracovat :/
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49453
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Justy 93´MPFI
S těmihle úpravami má bohaté zkušenosti Magorek, ten ti řekne přesně co a jak, až bude mít čas a nahlédne. Nestíhá tu být s námi pořád. Jestli si to dobře pamatuju, tak stačí pouze sundat poloosy, protože z převodovky čumí tisícihran a poloosa je zajištěná kolíkem. Takže vyndáš, zmáčkneš tlačítko a máš RWD auto. Až tě to přestane bavit, zase je tam nasadíš a bude to.Volk píše:Díky chapíci,jojo problém polos si pravě uvědomuju proto jestli padne kosa na kamen zustane dif difem, hádám teda ale že budou potřeba udělat nějaký zaslepky do převodovky nebo něco na těhlice aby to drželo pohromadě , nebo je to fakt jen plug-play ? Vím že znamej co takle prasil forejse tak něco musel kutit. Jinak zobrazují se vam v horním postu fotky ? Nějak to semnou nechce spolupracovat :/
Justy má v tomhle naprosto jedinečnou výhodu, že si z toho můžeš dělat dvoukolku nebo čtyřkolku podle nálady.
Jestli známej takhle upravoval Forestra, tak musel v první řadě nějak blokovat mezinápravovej diferenciál, aby mu to jelo jen na zadek. Jinak by se to nehnulo z místa.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Subaru Justy 93´MPFI
Jo , právě jeho justynka je uplně paradní, tak doufam že si tohohle tematu všimne , když ne tak se mu ozvu, jinak stalé schaním lištu na zadní dveře
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49453
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Justy 93´MPFI
Viděl jsem to i na facebooku. Když ji neseženeš dřív, tak ti ji odmontuji na chalupě z Justýny. Mám ji tam a je v pořádku. Ovšem dostanu se tam nejdřív tak v půlce dubna....
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Subaru Justy 93´MPFI
Tak snad budu mít tady od toho pána , má toho plno podle všeho , už jednou jsem od něj bral nějaký blbosti tak kdyby někdo ěnco potřeboval.
https://auto.bazos.cz/inzerat/72346598/ ... -Justy.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/72346598/ ... -Justy.php
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49453
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Justy 93´MPFI
Jasný. Kdybys potřeboval, dej vědět.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Subaru Justy 93´MPFI
Tak už sem si všimnul
Konverze na RWD je brnkačka, tak jak píše přeceda. Z vnitřních kloubů vyklepneš červíky (self locking nut) a stáhneš je z tisícihranu a ke kolum si připravíš vykuchaný klouby aby bylo stažený ložisko. Zavařenýho diffu se vůbec neboj, justyna je lehká. Kluci na forestrech a imprezách RWD se svarosvorem louskaj jednu poloosu za druhou a já mám na justyně zavařeno už 2 roky a poloosy sou jak nový. Problém RWD přestavby spočívá v životnosti kuželovýho soukolí výstupu na kardan. Tam se lámou zuby a pak s autem nehneš z místa. Hodně pomůže olej v převodovce jako med (85w140) a kardan bez sebemenší vůle. Pružiny maj cca stejnej průměr jeko favorit, felicie, 105ka, matiz, focus... na některý dou sehnat i okruhový ale vždycky je třeba laborovat. Já sem u Švadlenky sehnal dopředu snížený origo (ale neví gde je gdysi sebral) a zadní mám uřízlý a doladěný stavitelnou podložkou. Kol mám 2 sady 7x13, Jedny sou renault intra a druhý nějaký mangelse, et 23 a 25. Je to akorát i bez rozšiřování blatníků a gumy 175/50-13, na těch je nejvíc srandy. Semislicky nankang ns-2r DOPORUČUJU. Pak se toho dá dost udělat na palivovej soustavě a motoru a to je na dlouhý povídání (čerpadlo, vstřiky, vačka, ventily, písty, hlava, setrvák, řemenice,....) Asi to budem spíš řešit jednotlivě dle potřeby. Na youtube sou i videa( moje je ta s fujiwaratofu na dveřích)
Ptej se, rád poradim podobně postiženýmu jedinci ale okamžitou odpověď nečekej, dycky mito chvilku trvá.
Konverze na RWD je brnkačka, tak jak píše přeceda. Z vnitřních kloubů vyklepneš červíky (self locking nut) a stáhneš je z tisícihranu a ke kolum si připravíš vykuchaný klouby aby bylo stažený ložisko. Zavařenýho diffu se vůbec neboj, justyna je lehká. Kluci na forestrech a imprezách RWD se svarosvorem louskaj jednu poloosu za druhou a já mám na justyně zavařeno už 2 roky a poloosy sou jak nový. Problém RWD přestavby spočívá v životnosti kuželovýho soukolí výstupu na kardan. Tam se lámou zuby a pak s autem nehneš z místa. Hodně pomůže olej v převodovce jako med (85w140) a kardan bez sebemenší vůle. Pružiny maj cca stejnej průměr jeko favorit, felicie, 105ka, matiz, focus... na některý dou sehnat i okruhový ale vždycky je třeba laborovat. Já sem u Švadlenky sehnal dopředu snížený origo (ale neví gde je gdysi sebral) a zadní mám uřízlý a doladěný stavitelnou podložkou. Kol mám 2 sady 7x13, Jedny sou renault intra a druhý nějaký mangelse, et 23 a 25. Je to akorát i bez rozšiřování blatníků a gumy 175/50-13, na těch je nejvíc srandy. Semislicky nankang ns-2r DOPORUČUJU. Pak se toho dá dost udělat na palivovej soustavě a motoru a to je na dlouhý povídání (čerpadlo, vstřiky, vačka, ventily, písty, hlava, setrvák, řemenice,....) Asi to budem spíš řešit jednotlivě dle potřeby. Na youtube sou i videa( moje je ta s fujiwaratofu na dveřích)
Ptej se, rád poradim podobně postiženýmu jedinci ale okamžitou odpověď nečekej, dycky mito chvilku trvá.
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Subaru Justy 93´MPFI
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Subaru Justy 93´MPFI
Jo a k brzdám. Už sériový sou neuvařitelný. Ale uplně TOP jsou přední komplet japanparts, dozadu cokoli a doplnit to panceřovejma hadičkama... to auto potom brzní tak, že se odlejvá olej ve vaně. Další dobrá věc je olejovej chladič se saharou z motorky a sada budíků (já mám teplotu vody, teplotu oleje, tlak oleje a lambda poměr). Na sahary je dobrý udělat manuální spínání. A když silentbloky kolem motoru vycpeš proužkama gumy tak to taky udělá hrozně moc.
A věř že tě to jen tak bavit nepřestane... jedinej důvod proč tam vrátit poloosy je sníh páč tam to 4wd se zavařenym difem funguje taky bezkonkurenčně.
Sem se zase rozkecal
A věř že tě to jen tak bavit nepřestane... jedinej důvod proč tam vrátit poloosy je sníh páč tam to 4wd se zavařenym difem funguje taky bezkonkurenčně.
Sem se zase rozkecal
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Subaru Justy 93´MPFI
Teď koukám že sem na tuhle justynu koukal na bazoši... za co si jí vyměnil?
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car